Dragi pacienți, ca urmare a incetarii starii de urgenta, vom relua activitatea incepand cu data de 20.05.2020.
Pentru o desfasurare in conditii optime a activitatii, vom respecta prevederile legale, cu privire la distantarea sociala cat si la protocolul de dezinfectie si sterilizare.
- Vizita/ședința de tratament se va desfășura strict pe baza unei programări obținute în urma unei conversații telefonice.
- Va rugam sa veniti neinsotiti. Exceptie de la regula sunt persoanele minore si persoanele cu dizabilitati, care pot fi insotite, dar numai de o singura persoana.
- Rugam pacientii sa vina asupra lor cu masca de protectie si sa utilizeze covorul dezinfectant de la intrare.
- La intrarea în clădire, vi se va măsura temperatura.
- Cabinetul va pune la dispozitie un dezinfectant pentru maini, urmând apoi să completați si să semnați declarația pe propria răspundere în ce privește gradul de risc de infectare cu SARS-CoV-2, precum și celelalte documente uzuale.
- Va exista un interval de timp intre programari, pentru a dezinfecta si aerisi cabinetul (zona de lucru).
Rugam pacientii sa nu intarzie la programari si sa anunte daca prezinta oricare din simptomele unei gripe sau raceli.
Va multumim pentru intelegere si va stam la dispozitie pentru detalii suplimentare la numerele de telefon: 0744989236/ 0756321491.

SERVICII STOMATOLOGICE

La cabinetul nostru aveți acces la servicii stomatologice complete, atât pentru copii cât și pentru adulți

Tratamente pentru copii

Obturații estetice